مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

تکریم شهدا را از خدمتگزار مردم بیاموزید مدعیان ولایتمداری

 

اللهم عجل لولیک الفرج

والعافیه والنصر

وجعلنا من خیراعوانه وانصاره

والمستشهدین بین یدیه  

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

دیروز ایران اسلامی شاهد افتتاح چندین طرح مهم هسته ای بود ؛ اهمیت این طرح ها به گونه ای بود که همزمان با افتتاح آنها نامه آمادگی ایران جهت مذاکره با گروه ۱+۵ توسط دبیر شورای امنیت ایران به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ارسال شد ؛همزمانی این دو بدین معنی است که ایران در مذاکرات از وزن بالاتری برای چانه زنی برخوردار است ؛این یعنی ایران علی رغم تهدیدها و تحریمها عقب نشینی نکرده حتی پیشروی و پیشدستی هم کرده است. 

خبرها چه بوده یکی ساخت صفحه سوخت ۲۰٪ برای رآکتور تهران و دیگری راه اندازی ماشینهای سانتریفیوژ نسل جدید در سایت نطنز و اضافه شدن مجموعه ۳۰۰۰ تایی سانتریفیوژ به مجموعه ۶۰۰۰۰ تایی موجود در سایت نطنز بوده است.  

 

 

خب این امر آنچنان تاثیر سیاسی دارد که تا چند روز رسانه های غربی روی آن مانور میدهند و بعضی هم از روی بهت و شوک وارده سکوت اختیار میکنند ولی به طور قطع در تصمیمگیری آنان در قبال ایران تاثیر بسزائی دارد. 

حال با توجه به این موضوع جدای از آنکه تمام این دستاوردها زیر سایه حمایتهای آقا بدست آمده و بالاتر از آن زیر سایه عنایات و مدیریت امام زمان ارواحنا فداه و توجهات حق تعالی بدست آمده ؛ اما این دولتی که با ایستادگی قاطع خود و زنده کردن آرمانهای امام و انقلاب زمینه بدست آمدن این دستاوردها را فراهم کرده است شایسته تکریم و تقدیر نمیباشد ؛آیا این دولت را باید منحرف خواند؟ آیا این است ضدیت با ولایت فقیه ؟ایستادگی در مقابل زیاده خواهان عالم . 

این سخن دکتر را بنگرید در مراسم: 

رییس‌ جمهور با تاکید بر اینکه دوران زورگویی و امپراتوری به پایان رسیده است، اظهار داشت: امروز دوره تاریخی سلطه‌گران به پایان رسیده و دیگر اندیشه و رفتار ملت‌ها تغییر کرده است، بهتر است که آنها هم به ملت‌ها پیوسته و رفتار خود را اصلاح کنند.

دکتر احمدی‌نژاد با اشاره به تهدیدات سران برخی از قدرت‌های زورگو مبنی بر اینکه همه چیز روی میز است، تصریح کرد: بگذارید آن‌قدر روی میز بماند که مثل خودتان و اندیشه‌‌هایتان که بوی تعفن آن تاریخ را پر کرده است، بپوسد.
 

این یعنی ادامه دادن راه شهدا و اجر نهادن به ایثار آنها. 

حالا شما فکر کنید این اتفاقات در زمان دول گذشته اتفاق می افتاد ؛ مثلا دولت قبل که نمایندگان مجلس به خاطر تولید خودروی به اصطلاح ملی سمند بیانیه دادند و از دولت تقدیر کردند حالا ماهواره ها به فضا میرود سوخت ۲۰٪ تولید میشود تعداد آبشار های نطنز از مرز ۹۰۰۰ تا میگذرد ولی انگار تمام این اتفاقات ناخود آگاه به وقوع میبندد و تنها این دولت منحرف !در حال اخلال در اوضاع کشور میباشد  ؛تحلیل جناب آقای شریعتمداری بصیرتمدار در مورد بالا رفتن نرخ ارز و سکه را خوانده اید: رمز گشایی بالا رفتن نرخ ارز و طلا ؛جریان انحرافی با بالا بردن نرخ ارز و طلا سعی دارد بر نظام (احتمالا منظور خود و دوستانشان است)فشار وارد کند تا مجبور شود با آمزیکا وارد مذاکره شود. 

واقعا چقدر تحلیل ژرف و عمیقی است و این همه ایستادگی در مقابل آمریکا ظاهر سازی میباشد ؛واقعا اینان به خدا ایمان دارند؟ اگر دارند این سخنان چیست . 

در این مورد و موارد دیگر هم از این دست افتخارات یا سکوت میکنند یا سردار رشید ولایت را متهم به بهره برداری سیاسی از این دستاوردها میکنند ولی اینبار سردار رشید ولایت داغ این اظهار نظرها را بر دلشان گذاشت ؛سردار ولایت با آنکه همه این دستاوردها در سایه تحمل فشارها و بداخلاقی ها در سایه دولت او به دست آمده حتی یک کلید و فرمان را برای افتتاح این طرحها را خود شخصا انجام نمیدهد در تهران مادر شهید با ذکر صلوات فرمان راه اندازی را صادر میکند و در نطنز پدر شهید سایت را راهاندازی میکند ؛در جایی دیگر برادر شهید این کار را انجام میدهد ؛البته من میدانم که این افتخارات به برکت مجاهدت همین شهیدان بدست آمده اما اگر شرایط مهیا نبود و کسی چون کوه سپر بلا آماج تمام فشارها از برای پافشاری بر ایستادگی ملت نبود؛آخر  مگر تحریم اثر سوء بر اقتصاد ندارد ؛تحریم بانکی چطور؛ تحریم سوخت هواپیما و کشتیرانی و بنزین چطور؟ مگر همه اینها سبب بالا رفتن تورم نمیشود ؟آنهم ۱۰۰٪ تورم ! و آنوقت جناب به اصطلاح دکتر توکلی تقاضای جلسه ویژه مجلس برای بررسی وضعیت بحرانی کشور را بنماید ؛دیگری بگوید وضع کارخانه های تولیدی اسف بار است و غیره تنها رهبرم امام خامنه ای است که می ایستد و قاطعانه میگوید در کشور  بحران که نداریم هیچ در موقعیت بدر و خیبر هم هستیم ؛تحمل تمام این هزینه های ایستادگی بر دوش این سردار است و البته سنگینی حمایت از این سردار بر دوش امام خامنه ای میباشد ؛شاید اگر اینچنین نبود داشمندان ما مثل ابن سینا و خوارزمی و غیره مجبور بودند خانه به دوش باشند و به دبار دشمنان ملت سفر کنند آری بنده از سیما مراسم را شاهد بودم شاهد بودم عمق احساس دکتر را و احساس حقارت ایشان در مقابل شهیدان و ماندن در این دنیای فانی ؛شاید دلش میخواست که او هم همانند شهیدان راه حق و شهیدان هسته ای پر میکشید و به بالاترین مرتبه انسانیت پرواز میکرد آنجا کهدر جمع مشاوران جوان میگوید؛دکتر احمدی نژاد در جمع بندی سخنان خود تاکید کرد: ما عهدی داریم و تا پای جان بر سر عهدمان می مانیم. اینجا تجدید عهد می کنیم. بنده ۲۰-۳۰ سال اضافه زندگی کردم و بهترین دوستان و همرزمان من پای این انقلاب به شهادت رسیدند. آنها در اوج بودند به لحاظ علم، شجاعت، تدبیر و انسانیت. اگر خدا عمری داده برای این است که بایستیم پای ارزش های الهی. اینجا از قول شما و همکارانم می گویم که این دشمنی ها چیزی نیست. اگر همه مستکبران، اجداد خبیث شان را از جهنم فرا بخوانند و همه نامردها و شیاطین جمع شوند و همه توانشان را به کار گیرند و از همه طرف آتش بریزند به خدا سر سوزنی از آرمان های انقلاب عقب نشینی نمی کنیم. میدانم که خیلی دلت میخواهد که همانند همرزمانت یا همانند شهیدان هسته ای به جمع شهدا بپیوندی ؛آنجا که با یک حالت روحانی با اشاره به شهیدان عرصه هسته ای میگویی که آنان البتعه به اوج رسیدند به آنجایی رسیدند که اوج نقطه کمال انسان است . 

شاید باید این دعایت مستجاب شود ؛ 

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر  

وجعلنا من خیر انصاره و اعوانه  

والمستشهدین بین یدیه ؛آمین  

شاید باید بمانی تا روز موعود و من جمله مستشهدین بین یدیه امامت ؛آینه تمام نمای جلوه حق تعالی باشی ؛ما هم آمین میگوییم به این دعا باشد که ما هم من جمله آنان باشیم؛چرا که بالا تر از این آرزویی نداریم .   

 

 منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

نظرات 7 + ارسال نظر
حمیدی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.khatami.blogfa.com

سلام
آفرین بر شما
مطالب بسیار خوبی را نوشتید
موفق باشید

با سلام
متشکرم ؛در ضمن به وبلاگتون سر زدم بسیار جالب بود
قالبش هم زیباست ؛راستی اگر من بخوام یه عکس به قلب وبم اضاف کنم چیکار باید بکنم مثل قسمت معرفی وبلاگ شما.ممنون از لطفتون.
یا علی

کیان نراقی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://kian313.blogfa.com

سلام دادا
خیلی مخلصیم
همین که میبینم انحرافیها هر روز دارن بیشتر با همدیگه اشنا میشن خدا را شکر میکنم و مطمئن میشم که همش کار خداست
اونا هم بذارید با همه ی وسایلشون به مقابله بپردازند
جانم فدای رهبر
جانم فدای دکتر
با افتخار لینک شدی دادا

علیک سلام ما بیشتر مخلصیم.
صد در صد مطمئن باش که کار خداست به فرموده آقا دلهای مردم دست خداست .ممنون از لطفت
یا علی

بنیامین پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://nosubmit.blogfa.com

با سلام
به وبلاگ حامیان دولت ولایی نیز سر بزنید. مطالب ما را با دقت بخوانید و نظر دهید. در صورت تمایل به همکاری و حمایت سایبری از گفتمان دولت ولایت شناس، به ما اطلاع دهید. به امید پیروزی حق بر باطل

با سلام ممنون از نظرتون
به وبتون سر زدم ؛مطالب خوبیه مخصوصا در مورد هاشمی که البته بسیاری از مردم با نوع نگرش این آقا آشنا هستن و اینه دلیله تنفرشون از ایشون.
در ضمن لینک شدید.
خواستید ما رو هم لینک کنید.
یا علی

منتظرخورشید جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://u313.ir/

به اطلاع حامیان دکتر احمدی نژاد میرساند
روز یکشنبه 30/11برادر یهودا صفت دکتر (داوود احمدی نژاد) نشستی در مسجد ولیعصر (عج) واقع درنارمک خیابان مدائن برگزار میکند بدین وسیله از کلیه حامیان دکتر مظلوم احمدی نژاد دعوت میشود با حضور دشمن شکن خود اعتراض خود را به کینه ورزی هایش علیه دکتر مظلوممان به گوش این نابرادر برسانند

سلام
آقا شما سازماندهی کردین ؛برنامتون چیه
ساعت هم که نزدید.

مهکامه یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.mashaei-fans.blogfa.com

سلام
ممنون از مطلبتون
کاملا برای همگان روشنه که این دستاورد های بزرگ حاصل شعار " ما می توانیم " دکتر احمدی نژاد بود و این که امروز ما ، ایرانی مقتدر را به جهان عرضه می کنیم از برکات اندیشه های این دولت پاک در عرصه های جهانی است .
من هم با توجه به این که به تازگی برخی سیاسیون دوباره به موضع گیری های تند خود علیه " مکتب ایران " پرداختند و تلاش می کنند این گونه به مردم القا کنند که مکتب ایران در تقابل با اسلام قرار دارد !!! مطلبی را نوشته ام خوشحال می شوم بیایید و نظرتون رو در این باره بدونم .

با سلام ؛ممنون از نظرتون
کاملا درسته که بر همگان روشنه ولی چه کنیم که عده ای به علت حقد و کینه نسبت به دکتر و لجاجت در برابر پذیرش حق زیر بار پذیرش این حقیقت نمیرن.
به سایتتون هم حتما سر میزنم.

کیان نراقی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://kian313.blogfa.com

سلام به همه ی برو بچ احمدی نژادی
هر کسی را که میشناسید بگید همدیگه را لینک کنیم تا توی این قحطیه سایتهای خبر گزاری حامی دولت بتونیم به دکتر و راهش کمک کنیم
شما هم با افتخار لینک شدید
ضمنا عکسای بچه منحرفای 22 بهمن هم منتشر کردم جالبه ببینید
http://kian313.blogfa.com/post/9

نراقی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://naraghi313.blogfa.com

صدا وسیما اجحاف در حق دولت خدمتگزار را به حد اعلی رسانیده است

کاندیداهای انتخابات مجلس به طور کاملا غیرقانونی قبل از شروع تبلیغات رسمی به صداوسیما آمده و عقده های فروخورده شان از دولت را خالی میکنند

در تبلیغ گروههای سیاسی فتنه گران سال 88 با جبهه اصلاحات تبلیغ می گردند اما حامیان دولت مردمی سانسور می شوند

جبهه توحید و عدالت در سانسور کامل است
اینترنت ها یک ساعت در میان قطع می گردد تا مبادا حامیان دولت ولایتمدار به مردم شناسانده شوند
کامل در:
http://naragh313.blogfa.com/post-96.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد