مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

چی شد که منم وبلاگ زدم

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره والمستشهدین بین یدیه 

امین. 

 

خدا و رسولش رو شاهد میگیرم که اگه این یه دعا رو برام مستجاب کنه ،دیگه هیچی ازش نمیخوام ،شاید خیلی دیگه از شماها هم این آرزو رو دارین. 

خب یه چیزی میخواستم بگم اونم اینه که تو این چند وقته یعنی 7-8 ماهه تو کشور یه اتفاقاتی داره میفته که بعضی وقتا واقعا بهم میریزم که اکثرا از فروردین امسال و قضیه وزیر اطلاعات شروع شده خب اوایل فضا خیلی غبار گونه بود و واقعا نمیشد واقعیت رو تشخیص داد آیا دکتر احمدی نژاد در مقابل رهبری ایستاده و... ولی من حتی یه لحظه هم این حرفا رو باور نکردم چرا که قلبم به من چنین اجازه ای نمیداد واقعا روزهای غم آلودی بود با اینکه اوایل سال بود سال نو رو آغاز کرده بودیم یه غمی تو دلم بود و از دکتر هم که خبری نبود و اگر نبود صحبتهای آقا که تو همون روزا از کار و تلاش شبانه روزی دولت و رییس جمهور میگه واقعا نمیدونم چه اتفاقی میفتاد. 

به هر حال اون روزهاگذشت و امروز فضا روشنتر شده و با صحبتهای آقا مشخص شده که چه کسانی منحرفن و... 

ولی این روزها یه حملات بدون حد و مرزی به اطلاع رسانی در مورد دولت ولایتی و حامیان واقعی انقلاب داره وارد میشه از قبیل حمله به روزنامه ایران (البته اینجا یه جورایی حمله سخت افزازری هم داشتن) حالا هم که ف-ی -ل-ت-ر کردن ساتهای مدافع دولت از قبیل دولت ما و ابصار نیوز و خیلی از وبلاگها. 

تو این روزها به خیلی از وبلاگهای حامی انقلاب سر میزدم و خوشحال بودم که بالاخره اینا هستن و دارن یه کارایی میکنن مثل وبلاگ آقای نراقی و ایلیا عرشیا و جانباز از اصفهان و...  

منم با خودم گفتم نباید از این قافله عقب بمونم و باید یه کمکی به گفتمان انقلاب و عدالت بکنم و رهبرم رو و سردارش دکتر احمدی نژاد رو یاری کوچکی بکنم. 

باشد که وقتی که آقامون اومد شرمندش نباشیم و نتونیم جواب بدیم که چرا کمک نایبش نرفتیم و سردار نایبش رو تنها گذاشتیم. 

حالا منتظر نظر شما هستم 

یا علی  

والعاقبه للمتقین