مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

همین گناهت بس!

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر 

وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره 

والمستشهدین بین یدیه   

 

  

 

فلک به مردم نادان دهد زمام امور       تو اهل دانش و فضلی ، همین گناهت بس  

 

منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

خداراشکر شورای نگهبان با درایت تمام صلاحیت کسانی که با ملت اسرائیل دوست بودن را تایید نکرد! کسی که ادعا میکرد صلاحیتش را از امام زمان (عج) گرفته و نیازی به تایید شورای نگهبان ندارد!! دوست عزیز سوالی داشتم ازتون!! میشه بگید مهندس که شعار خدوم تر از رجایی را برای خود انتخاب کرده،تا به حال چه کارهای مثبتی برای نظام انجام داده؟ لطفا چند نمونه از فعالیت های قابل تقدیر ایشون برای نظام رو نام ببرید! بنده چند مورد از مسئولیت های ایشون را نام میبرم!! به عنوان مثال رئیس میراث فرهنگی در دوره آقای احمدی نژاد! رئیس دفتر رئیس جمهور در دوره احمدی نژاد! رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در دوره احمدی نژاد که با کمی دقت میشه فهمید همه آنها در دوره ی آقای احمدی نژاد بوده! البته معاون اول رئیس جمهور در دوره ی آقای احمدی نژاد هم بودن که با حکم رهبر انتقلاب از این سمت عزل شدن!
این سوالات رو در وبلاگ رودخانه نقره ای به آدرس mahsatarighat.blogfa.com مطرح کردم که خانم طریقت تایید نکردن!!!! و ما را با طرز فکر حامیان مهندس آشنا کردن! البته اینها بخشی از نظرم بوده!!
اخبار موثق دارم ایشون بعضی از نظرات دیگر که به نوعی انتقادی بوده را تایید نکردن! ولی نظراتی رو تایید کردن که در راستای گرایشات سیاسی ایشون بوده!! خیلی خنده داره!!!!! وبلاگ درست کردن و فقط نظراتی رو تایید میکنن که در راستای گرایش خودشون باشه و برای نظر سایر بازدیدکنندگان ارزشی قائل نیستن!! امید است حداقل شما تایید کنید.
یاحق

سلام
متن را کپی پیست میکنی در چهار تا وبلاگ بهاری لااقل سلام هم بگذارید
ظاهرا شما در همه وبلاگها این سوال رو منتشر کردید !
در مورد سوابق مشایی غیر از زمان احمدی نژاد باید این سوال رو از بزرگان اصولگرا بپرسی دوست عزیز البته من تا حدودی اطلاع دارم فقط بگم ایشون اینقدری سابقه داره که همه بزرگان به اصطلاح اصولگرا میشناسنش روش حساسیت دارن.
در مورد ملت اسرائیل! اصلا اسرائیل ملت نداره که ایشون بخواد باهاش دوست باشه! منظور ایشوناون تعداد اسان یهودی هستش که سالیان گذشته با هدف مال و زمین اومدن فلسطین و الان فرزندان اونها تو سرزمین فلسطین هستن همونها که تا یه ذره شلوغ میکنن تو اسرائیل رسانه ملی روش مانور میده !پس منظور ایشون رو میتونیم تشویق ساکنان سرزمین های اشغالی به نافرمانی مدنی تفسیر کنیم نه سازش با اسرائیل! نه نمیشه اینطوری تفسیر کرد اگه صحبتهای آقای مشایی در ضدیت با صهیونیزم جهانی و سران آمریکا و اسرائیل رو کنارش بگذلریم میشه این نتیجه رو گرفت این منظور مهندس بوده ولی عمارها عکس اون رو به شما و دیگران فهماندند.
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد