مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

بالاخره سکوت دکتر میشکند ؟

 

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر 

وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره 

والمستشهدین بین یدیه

 

  

  

بالاخره طبق گفته ها قرار است سردار مظلوم امام خامنه ای برای پاسخ به پاره ای از شبهات !اقتدارگرایان به مجلس برود ؛ علی رغم توصیه های چند باره امام خامنه ای مبنی بر پرهیز از القای بحران در مملکت ولی طراحان سوال بر حق خود ! اصرار ورزیده و پس از اعلام وصول طرح مذکور قبل از انتخابت ۱۲ اسفند  ؛ مجلس را تا بعد از انتخابات تعطیل نمودند !! با امید به اینکه به حول و قوه زور بازویشان و رسانه های وسیع خود و همچنین گزینه های متعدد ملت برای فرستادن موکلین خود به مجلس پس از آنکه مجلس نهم را فتح کردند ؛ به قول دکتر ! توکلی کار این دولت قانون گریز را یکسره کنند و  احیانا در صورت لزوم با تهدید به استعفای دوباره علی مطهری جناب داماد ایشان طرح استیضاح دکتر را اعلام وصول کند. 

اما زهی خیال باطل بنده در یادداشت قبل هم متذکر شدم که اینان به هیچ وجه به سخنان امام خامنه ای ایمان ندارند آنجا که ایشان میگویند : 

 دست خدا با شماست. هدایت دلها و جانهاى ما به دست خداست. «ازمّة الأمور کلّا بیده»؛ همه چیز دست خداست. وقتى دل ملت، دل مسئولین، دل دلسوزان با خدا باشد، خدا راه را آسان میکند، تسهیل میکند، راه را باز میکند، توفیق میدهد و ان‌شاءاللّه این توفیق نصیب ملت ایران خواهد شد 

امام میگوید :هدایت دلها و جانهای ما به دست خداست ؛هدایت دلهای مردم به دست خداست و خدای متعال با هدایت دلهای این ملت و یبرون آوردن اسامی کسانی از لیست نمایندگی این ملت کاری میکند که تمام نقشه های قریب به یکسال گذشته آنان را بر هم میریزد و هر چه بافته بودند پنبه میشود .  

کار به جایی میرسد که رسانه های خبری وابسته به آنان با بایکوت خبری این رویداد از اهمیت آن میکاهند  و در نهایت ذلت از طرح خود عقب نشینی میکنند و جمع ۷ نماینده با دادن نامه ا یبا محوریت توکلی خواستار بازپس گیری طرح سوال میشوند .  

ولی ظاهرا روز موعود فرا رسیده است و فردا قرار است سردار مظلوم  امام خامنه ای که او هم مظلوم است ؛در مجلس حضور یابد و به دفاع از راه مستقیم خود بپردازد ؛اما اکنون یک چیزی با پیش بینی های اقتدار گرایان متفاوت میباشد زیرا اکنون با مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس و حذف شدن اکثر دشمنان دکتر احمدی نژاد با لجاجت خود بر خلاف خواست امام خامنه ای به خیال خود در حال امتیاز گیری بودند و هرگز انتظار این نتیجه مخصوصا در تهران را و رسیدن به انتخابات به دور دوم را نداشتند ؛ شرایط متفاوت با گذشته شده است و این بار با سخنان دکتر گور خود را کنده اند.  

سخنی از دکتر را به یاد دارم که فرمودند در مورد ظلم به مظلوم بدون حامی که اینجا خدا خود دفاع از مظلوم را عهده دار میشود ؛بنده فکر میکنم اینجا هم همان است که خداوند صحنه را طوری عوض نمود در جهت حمایت از مظلوم زمان دکتر احمدی نژاد که تمام این بد طینتان به حالت استیصال افتاده اند و اینطور دشمنان دکتر را حقیر و خوار نمود. 

به قول امام خامنه ای که سخن دکتر نیز میباشد دوران جدیدی به ظهور رسیده است .  

در این دوران جدید جایی برای زورگویان بی ایمان وجود ندارد .  

دوستان نظر خود را در مورد حضور مقابل مجلس در جهت حمایت از ولایت و ولایتمداران حقیقی اعلام کنند. 

 

 

 

منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

برای پاسخ ندای هل من ناصر امام خامنه ای رای میدهیم؛اما به اصلحان

 

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر 

وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره 

والمستشهدین بین یدیه 

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 آنى که من احساس میکنم و از لطف الهى احتمال قوى میدهم که اینجور بشود، این است که ملت ایران در روز جمعه‌اى که مى‌آید، یک سیلى سخت‌تر به چهره‌ى استکبار خواهد زد. 

 

دست خدا با شماست. هدایت دلها و جانهاى ما به دست خداست. «ازمّة الأمور کلّا بیده»؛ همه چیز دست خداست. وقتى دل ملت، دل مسئولین، دل دلسوزان با خدا باشد، خدا راه را آسان میکند، تسهیل میکند، راه را باز میکند، توفیق میدهد و ان‌شاءاللّه این توفیق نصیب ملت ایران خواهد شد. 

 

بیانات امام خامنه ای چهارشنبه ۱۰/۱۲/۹۰ 

  

امروز قبل از رسیدن به خانه و شنیدن بیانات امام خامنه ای؛ بیتی ! بر زبانم جاری شد با این مضمون ؛ 

( صبر با حسن(ع) بس عجیب است یا خدا  ..... کاش شود با حسین(ع) سرم ز تنم جدا )  

 شاید به دلیل این ظلمها و جفاهایی که این روزها میبینیم آرزوی همه ما باشد که کاش میشد ما هم شهید شویم اینجاست که سخن امام ما تعبیر میشود برای من که: (یک جایی زنده ماندن در دنیا سخت تر از شهادت در راه خدا است) آری این صحنه همان صحنه است ؛ که تاب توان را از ما برده است ؛چه سخت است صبر همراه با بصیرت همراه با امام مظلوم و سردار غریبش ؛با آمدن به منزل و شنیدن سخنان آقا تصمیمم بر آن شد تا مطالبی را بنویسم امیدوارم ادای دینی باشد ؛ 

 

بنده در این مدت تبلیغات انتخابات و دعوت رسانه به اصطلاح ملی ! از مردم برای شرکت در انتخابات حالت عجیبی داشتم ؛تا به حال این وضعیت در مورد انتخابات برایم پیش نیامده بود حالت یاس و نا امیدی ؛خیانت های مدعیان ولایتمداری به ساحت ولایت و خنجر های خون آلود آنان که بر پیکر خسته و نحیف سردار ولایت دکتر احمدی نژاد وارد میشد آنچنان مرا آزرده و پریشان کرده بود با اینکه در تمام ادوار گذشته با شور و هیجان در صحنه حاضر بودم این دوره اصلا میلی به بحث انتخابات نداشتم چون این انتخابات را گزینشی میدانستم انتخاباتی با لیستهای متفاوت اما در ریشه یکسان ؛شاید دیدن خیانت های افراد به اصطلاح اصولگرا که اینبار به یمن رد صلاحیت حامیان گفتمان انقلاب یکه تاز صحنه هستند به همراه حرص و ولع آنها برای کسب قدرت که شهر را پر کرده اند از تبلیغات خود ( احتمالا گروه خود ساخته انحرافی انباشت خود از اختلاس را خرج تبلیغ ایشان میکند شاید هم دستان دیگری پشت پرده اختلاس بوده اند ؛والله اعلم ) ما را مایوس و نا امید کرده بود ؛ رد صلاحیتهایی که امام امت آن را بی سابقه به میان مرد در نماز جمعه آورده و از احتمال اشتباه مسئولین شورای نگهبان به میان آوردند ؛آری یکه تازی ساکتین فتنه لاریجانی و باهنر و... یکه تازی واقفین دانشگاه آزاد عباسپور تهرانی ؛مدافع مجروحان فتنه کاتوزیان ؛و دهها یکه تازی دیگر که به خیال خام خود با بستن دست وپای حامیان واقعی ملت کار تمام است و دیگر بعد از فتح مجلس فاتحه گفتمان انقلاب خوانده است و ... 

اما زهی خیال باطل  بنده اعتقاد راسخ دارم اینانی که به طمع غنائم پس از بایکوت گفتمان انقلاب مشغول هستند هیچ اعتقادی به سخنان آقا که فرموده اند :دست خدا با شماست. هدایت دلها و جانهاى ما به دست خداست. «ازمّة الأمور کلّا بیده»؛ همه چیز دست خداست. وقتى دل ملت، دل مسئولین، دل دلسوزان با خدا باشد، خدا راه را آسان میکند، تسهیل میکند، راه را باز میکند، توفیق میدهد و ان‌شاءاللّه این توفیق نصیب ملت ایران خواهد شد. 

ندارن که اگر داشتند باید میفهمیدند که این دست و زدن های آنان بی فایده است چرا که کار از کار گذشته است اگر استکبار جهانی و صهیونیزم توانست کاری از پیش ببرد دمباله های آنان نیز در داخل کاری از پیش میبرند . 

اعتقاد بنده این است که جبهه کفر و نفاق در دو بعد داخل و خارج هماهنگ عمل میکنند چرا که ایندو از اعوان شیطان هستند ؛زمانیکه از بیرون تحریم میکنند در داخل عده ای بازار ارز و طلا را بر هم میزنند و اوضاع اقتصادی را از کنترل خارج شده جلوه میدهند ؛اکنون هم که در خارج بر عدم مشارکت در انتخابات تاکید دارند در داخل هم عده ای با رد صلاحیت حامیان واقعی انقلاب و پیروان ولایت زمینه رونق و مشارکت انتخابات را از بین میبرند ؛ پس میبینیم که این دو هماهنگ تر از احتمالات ما هستند. 

در این شرایط که امثال بنده هم نا امید بودیم با سخنان امروز آقا روحی در کالبد ما دمیده شد آنجا که میگوید: 

حقیقتاً انتخابات، سیلى به چهره‌ى دشمنان این ملت است. آنچه مهم است، این است که مردم حضور پیدا کنند؛ البته این هم مهم است که به نامزدهاى صالح رأى بدهند. هر دو مهم است، لیکن حضور در درجه‌ى اول است. هرچه حضور مردم بیشتر باشد، پشتوانه‌ى مجلس شوراى اسلامى قوى‌تر باشد، مجلس محکم‌ترى، تواناترى، شجاع‌ترى تشکیل خواهد شد؛ صداى عموم مردم را میتواند با قدرتِ تمام به گوش دنیا برساند. این است که این حضور، حضور بسیار بااهمیتى است؛ حضور بسیار باعظمتى است. و من تصورم این است که این دفعه، این نوبت انتخابات، حساسیتش از دفعات قبل هم شاید بیشتر است؛ به خاطر اینکه تیرهاى موجود در ترکش استکبار علیه شما مردم تمام شده. هرچه میتوانستند، ضربه زدند؛ هرچه داشتند و به عقلشان رسیده، فعالیت کردند؛ این تیرهاى آخر است. باید بایستید؛ باید به توفیق الهى، به فضل الهى، اراده و عزم خود را به رخ دشمن بکشید تا بفهمد که در مقابل این ملت نمیتواند مقاومت کند. ...( 

 

اینکه امام میگوید این حملات دشمن تیرهای آخر است واقعا عجیب است اگر نبود این امام بصیر ؛ما که سهل است سردار مظلومش هم تاب و توان خود را از دست میداد ؛این یعنی اینکه امام پیش بینی میکنند به پیروزی نهایی نزدیک و نزدیکتر میشویم ؛این مربوط به کل حرکت حق است که شامل داخل هم میشود؛ گیریم که اهل تزویر این مجلس را هم از آن خود کردند اما این گرگان که به طمع جیفه دنیا اینطور به جان هم افتاده اند بدلیل غرق شدن در دنیا نمی فهمند که کار تمام است و دوران جدیدی در حال تولد است که در این دنیا جایی برای آنان وجود ندارد ؛اجداد شما در آمریکا و غیره که از شما خیلی جلوتر هستند در حال نابودی هستند شما که هیچ نیستید !  

اتفاقات خیره کننده ای در آینده نزدیک به وقوع خواهد پیوست به دست قدرتمند خداوند متعال ؛     ان شاء الله که این غافلان کاملا غافلگیر خواهند شد ؛ پس بدون هیچ نگرانی و با امید و اطمینان به امام خود به پای صندوق بروید.

 

-باید به عنوان اولویت اول در انتخابات شرکت کرد اما بر انتخاب اصلح که مورد تاکید امام نیز هست تاکید ویژه داشته باشیم تا حتی الامکان از تکرار مجلس هشتم جلوگیری کنیم اکثر کاندیدا های این دوره به غیر از چند نفر بقیه در امتحانات گذشته مردود شده اند .  

دیروز سردار مظلوم ولایت در مراسم بهره برداری از مسکن مهر که انگار دیگر به چشم کسی نمی آید این خدمات دولت از حضور پرشور مردم در انتخابات سخن کفت و مجلس قوی و صالح و کار آمد را کمک خوب برای پیشرفت کشور بر شمرد ؛آن لحظه که تصویر دکتر از سیما پخش میشد خستگی را در چشمانش ؛از صدای خسته اش میشد فهمید ؛اما نه ناشی از کار ؛شاید ناشی از خنجر های یاران نیمه راهش باشد  و گرگهای آماده حمله به طمع جیفه دنیای فانی؛ بغض گلویم را گرفته بود با دیدن تصاویرش؛

دکتر هم به شرکت در انتخابات و انتخاباب اصلح دعوت میکرد اما اصلح کیست و کجاست ؛مطمئنا اینانی که با تبعیض و فریب سعی در قبولاندن خود به مردم دارند نیست باید تک تک روی افراد بررسی کنید و انتخاب کنید یک معیار خوب این است پیروی کامل از ولایت و عدم دشمنی و کینه ورزی با سردار ولایت دکتر احمدی نژاد مظلوم میباشد؛اما این افرا لااقل در تهران عددشان به ۳۰ نفر هم نمیرسد ؛تاکید بنده این است که سعی در پر کردن ۳۰ نفر با نفراتی که میدانیم بعدا به ما و منتخب ملت خنجر میزنند نداشته باشیم و اگر به تعداد کافی نرسیدیم بقیه اسامی را با نوشته سردار مظلوم ولایت دکتر احمدی نژاد پر کنیم شاید از رای آوری دشمنان ملت جلوگیری کنیم. اما توصیه بنده رای به جبهه حامیان دکتر احمدی نژاد(توحید و عدالت) میباشد با نیت قربه الی الله .

 

جبهه توحید وعدالت ؛ دیروز جبهه توحید و عدالت لیست ۳۰ نفره اعلام کرده است ؛البته بنده روی خیلی از آنها شناختی ندارم ولی اگر به دکتر احمدی نژاد اعتقاد و اعتماد دارند میتوان به آنها رای داد ؛البته گویا امروز بعضی از نفرات شناخته شده آنها اعلام برائت از این جبهه نموده اند . 

والله اعلم ؛ اگر به صداقت و وفاداری آنها به احمدی نژاد اطمینان کامل پیدا نمودیم حتما به آنان رای میدهیم .به امید پیروزی حق 

 

  

 

منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

   

 

 

 

                                                                                                       

پرده برداری از پشت پرده های فتنه 90

  

 اللهم عجل لولیک الفرج

والعافیه والنصر

وجعلنا من خیراعوانه وانصاره

والمستشهدین بین یدیه  

 

 

 

 پرده برداری از پشت پرده های فتنه ۹

 

 

 

 

گروهک خرابکاری مشابه با گروهک سید مهدی هاشمی شکل گرفته است و این احتمال وجود دارد که در صورت افزایش اخلالگری های این باند، از سوی دکتر احمدی نژاد، مطالبی با مردم درمیان گذاشته شود

 


 

پرده اول: طراحی پروژه «مجلس تقابلی»


از آنجاکه پروژه کلان «مهار احمدی نژاد» که در اصل مقدمه ای بر پروژه « مهار گفتمان انقلاب اسلامی» و « مهار رویکرد فکری ـ مدیریتی رهبر معظم انقلاب» می باشد، در فتنه 88 به نتیجه نرسید، پروژه «مجلس تقابلی» به عنوان گام اول از طرح جدید برای تقابل و رودررویی مستمر طراحی شد.(گرچه متأسفانه در مجلس هشتم نیز به صورت پررنگتری نسبت به قبل شاهد آن بودیم)


اما این گام تنها گام اول از طرح جدیدبه شمار می رود و گام مهمتر آن « عدم تکرار مدل احمدی نژاد» در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 است که از سوی اتاق فکرهای آلوده داخلی و خارجی وابسته به مافیای قدرت و ثروت دنبال می شود.

 

 

 

 

پرده دوم: انتقال اتاق طراحی و فرماندهی عملیات از خارج به داخل

 

از آنجاکه همه طراحی های گذشته که عموما در خارج طرح ریزی شده بود به دلیل دوری از فضای کشور، در مرحله اجرایی به شکست انجامید، مدل «طراحی بومی ـ اجرای بومی» برگزیده شد.

 

لذا اتاق فکر عملیاتی پروژه از خارج به داخل منتقل و در چارچوب کلی که داده شده، طرح ریزی و عملیات به داخل سپرده شد تا موفقیت بیشتری را کسب نماید.

 

گفتنی است اتاق داخلی طراحی و فرماندهی عملیات برای ما کاملا شناخته شده است که به دلیل مصالح نظام تا زمان اذن رهبری حکیم انقلاب از معرفی آن خودداری  اما اندک اشاره ای می نماییم که براساس اطلاعات، گروهک خرابکاری مشابه با گروهک سید مهدی هاشمی شکل گرفته است که توضیح درباره ابعاد و برنامه ریزی پیچیده، دقیق و در عین حال خطرناک آن را به آینده موکول می نماییم.

 

البته این احتمال وجود دارد که در صورت افزایش اخلالگری های این باند، از سوی دکتر احمدی نژاد، مطالبی با مردم درمیان گذاشته شود.

 

 

 

 

پرده سوم: پروژه « سیب دونیم شده»

 

«سیب دونیم شده» نام مهمترین مرحله طرح مورد اشاره است که در آن براساس الگوی "یک نیمه سیب کرم خورده (منحرف) »»» سرایت انحراف »»» نیمه دیگر؛ کرم خورده (منحرف)" عمل می شود فلذا برای اثبات شدت کرم خوردگی نیمه اول و نتیجه گیری مبنی بر سرایت کرم خوردگی به نیمه دوم، هجوم بی امان بر نیمه اول در دستور کار قرار می گیرد تا اثبات سرایت کرم خوردگی به نیمه دوم به آسانی و سهولت صورت گیرد.

 

بر همین اساس همانگونه که فتنه 88 با اسم رمز تقلب شکل می گیرد، فتنه 90 با اسم رمز جریان انحرافی پا به میدان می گذارد.

 

حال روشن است که بر اساس مدل سیب دونیم شده، چرا اینقدر بر روی جریان موهوم انحرافی مانور رسانه ای داده می شود و تلاش بی وقفه ای صورت می گیرد تا شدت انحراف نیمه اول سیب(مهندس رحیم مشایی) اثبات گردد به گونه ای که بر اثر شدت تخریب ها و تهمت ها، کسی تردیدی به خود راه نمی دهد که وی منحرف است و در قدم بعدی بر روی سرایت انحراف به نیمه دیگر سیب( دکتر احمدی نژاد) عملیات روانی و رسانه ای صورت می گیرد تا اسم رمز جریان انحرافی از این پس شخص رئیس جمهور را نیز در بر بگیرد.

 

 

 

 

پرده چهارم: همصدایی بی سر و صدا !

 

در این مرحله رسانه های داخلی به شکلی بی سابقه و عجیب، کاملا همگام و همصدا با رسانه های خارجی و ضد انقلاب، تحلیلی مشترک و حرفی واحد را به صورت مشابه القاء می کنند. صحنه آنچنان خوب طراحی شده است که روزنامه های مدعی اصولگرایی و اصلاح طلبی شامل کیهان، جوان، اعتماد، شرق و سایر رسانه های مکتوب در کنار نقش محوری سایت های خبری شامل فارس، مهر، مشرق، رجا، خبرآنلاین، جوان آنلاین، تابناک، اعتدال، جهان، الف و ... بدون آنکه بفهمند و شاید هم عالمانه ولی بی سر و صدا(!) با BBC و VOA و سایت های وابسته به فتنه گران موج سبزی حرف واحدی می زنند: مشایی ـ احمدی نژاد خیلی منحرفند!

 

این کار رسانه ای باید تا جایی ادامه یابد که اگر احمدی نژاد گفت:"الآن روز است"، همه بگویند:"نه! شب است!"؛ یعنی القاء شود که اولا نیمه اول سیب به شدت آلوده است و ثانیا خرابی نیمه اول به طور کامل به نیمه دوم سرایت یافته است.

 

برای این منظور، پروژه ای یکساله از اسفند 89 تا اسفند 90 کلید می خورد که مهمترین مراحل روی داده در این مقطع زمانی با صرف نظر از هزاران خبر و تحلیل کم اهمیت تر دیگر به این شرح است:

 

حمله عجیب به جشن جهانی نوروز که سال پیش از آن مورد تأیید و قدردانی رهبر انقلاب واقع شده بود و مقایسه آن با جشن 2500 ساله شاهنشاهی! و اتهام گسترده ملی گرایی و باستانگرایی!

 

متهم کردن دولت به دست داشتن در تولید و انتشار CD غیر قابل تأیید "ظهور نزدیک است"

 

انحراف در عقاید مهدویت، اعتقاد به آغاز ظهور صغری، عدم نیاز به ولی فقیه در این دوران و ارتباط مستقیم با منبع فیض!

 

خبرسازی گسترده پیرامون انحراف فکری ـ اعتقادی، لیبرالیسم فرهنگی، اباحه گری و اتهام فساد اخلاقی به اطرافیان رئیس جمهور

 

هجوم بی امان به دولت با ایراد اتهام فساد گسترده اقتصادی در پروژه های مختلف و سوء استفاده از بیت المال و از همه تأسف بار تر متهم کردن دولت به ایفای نقش پشت پرده در فساد بانکی مشهور به اختلاس 3000 میلیارد تومانی

 

ادعای شرم آور ارتباط تنگاتنگ شخص رئیس جمهور و اطرافیانش با رمالان، جنگیران، ساحران و دخالت دادن آن ها در تصمیم گیری ها و به دنبال آن ایراد اتهام فراماسونری

 

ادعای بی پایه و اساس ضدیت با ولایت فقیه، ضدیت با روحانیت، تقابل با علما و باور به اسلام منهای روحانیت

 

متهم کردن اطرافیان رئیس جمهور به جاسوسی و ارتباط با بیگانگان

 

موج سازی رسانه ای مبنی بر پیوند جریان موهوم انحرافی با جریان فتنه و اجرای طرح های مشترک برای انتخابات مجلس و هزینه کردن میلیاردها تومان اموال بیت المال و پول های نامشروع برای کسب کرسی های مجلس

 

بازی رسانه ای کسل کننده با موضوع طرح سؤال از رئیس جمهور (در حالی که این امر با استقبال ایشان مواجه شده است) و القای قانون گریزی دولت و رئیس جمهور

 

و ...

 

 

 

 

پرده پنجم: آشفته سازی منطقه ای و ناکارآمد سازی الگوی ایران

 

پس از خیزش عظیم مردمی در کشورهای منطقه و سرنگونی پی در پی حکومت های دیکتاتوری وابسته به استکبار و نیز آغاز جنبش ضد سرمایه داری در غرب در قالب کلی بیداری اسلامی ـ انسانی(فطری)؛ اردوگاه استکبار که از الگو شدن و نفوذ گفتمانی انقلاب اسلامی ایران می ترسید، با آشفته سازی فضای داخلی در ایران و کشورهای همپیمان ایران در بلوک مقاومت شامل لبنان، عراق و بویژه سوریه تلاش کرد تا از زیان های فراوان وارده بر خود بکاهد و هزینه هایی را بر بلوک مقاومت تحمیل نماید.

 

حوادث بچگانه و ابتر 25 بهمن 89 از سوی سران بد عاقبت فتنه و کشمکش های سیاسی ماه های اخیر در ایران ، هجوم رسانه ای ـ نظامی به سوریه، فشار سیاسی و بین المللی بر لبنان و ایجاد نزاع های سیاسی و تشدید فعالیت های تروریستی در عراق و ... که با کمک سخاوتمندانه نوکران منطقه ای از قبیل آل سعود، رژیم های بحرین، اردن، قطر و امارات و غفلت جبران ناپذیر ترکیه که با همراهی سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی به اجرا در آمد، با هدف برهم زدن تسلط روانی ایران و آشفته سازی متحدانش و از همه مهمتر مخدوش سازی الگوی بی بدیل نظام مقتدر جمهوری اسلامی و در چارچوب کلی مهار و مشغول سازی احمدی نژاد به درگیری های بی حاصل سیاسی در داخل به اجرا گذاشته شد.

 

متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر و صدور قطعنامه شورای حقوق بشر، متهم کردن ایران به طراحی ترور سفیر عربستان در امریکا و صدور قطعنامه سازمان ملل با هدف شعله ور سازی درگیری های مذهبی در منطقه (که در عراق، لبنان، پاکستان، افغانستان و بحرین نیز به اجرا درآمد)، ادامه فشار ها در موضوع هسته ای در آژانس بین المللی انرژی اتمی و ترور دانشمندان ایرانی و ... قطعات دیگر این پازل است.

 

در این میان ورود مشکوک عده ای از تجمع کنندگان مقابل سفارت انگلیس به داخل سفارتخانه(که به دلایل امنیتی و اطلاعاتی آن را تشریح نمی کنیم) اقدامی بود که بهره ای را نصیب غرب کرد اما با لطف الهی بلافاصله با شکار هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین امریکایی که حیرت جهانی را به دنبال داشت، خنثی شد.

 

حمله بی امان و بی منطق رسانه ای به دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه به بهانه انفعال(که از سوی رهبر انقلاب رد شد) و یا به بهانه دخالت های غیر قانونی اطرافیان رئیس جمهور در امور این وزارتخانه، امری بی سابقه بود که با توصیفات فوق، قضاوت درباره آن را به عهده خوانندگان گرامی می گذاریم.

 

 

 

 

پرده ششم: بی ثبات سازی اقتصادی

 

افزایش ناگهانی تحریم های غرب بر ضد ایران و تصویب تحریم بانک مرکزی و نیز زمزمه های تحریم نفتی ایران در کنار ایجاد اختلال هدفمند در بازار ارز ، بازار سکه و طلا و نیز تلاش گسترده برای اخلال در بازار ارزاق عمومی و معیشت مردم به بهانه هدفمندی یارانه ها که به فضل الهی به خوبی از سوی دولت مدیریت شد؛ قطعه های دیگر این پازل طراحی شده است که در قالب بی ثبات سازی اقتصادی پیگیری می شود.

 

القای فلج شدن تولید و نابودی صنایع، هجوم به آمارهای رسمی و دروغ شماردن آن ها با هدف بی اعتماد کردن مردم، تخریب ناجوانمردانه مدیران اقتصادی کشور در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، سیاه نمایی از هدفمندی یارانه ها برای ایجاد نارضایتی مردم، قدم های دیگری است که در این راستا برداشته شده است.

 

اما در این بین، زدن شاهرگ اقتصاد کشور و اعتماد مردم با موج سازی و مانور رسانه ای بی وقفه بر روی به اصطلاح اختلاس 3000 میلیاردی و متهم کردن دولت و تضعیف نظام بانکی، قطعه اصلی پازل در این بخش محسوب می شود.

 

در نهایت القای دشمن پسند اثرگذاری جدی تحریم ها، مسئله دیگری است که از سوی دشمنان آگاه و دوستان نادان و غافل به عنوان جمع بندی طراحی فتنه 90 در بخش اقتصادی در دستور کار است.

 

 

 

 

پرده هفتم: دست قدرت خدا...

 

تردیدی نیست که دست قدرت خدا با حضور دشمن شکن همراه با بصیرت مردم در صحنه های گوناگون انقلاب و بویژه در صحنه انتخابات مجلس و نیز هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی، خواب های دشمن را تعبیر نخواهد کرد.

 

دست قدرت خدا، دعای امام عصر(عج) و اخلاص، عدالت و تقوای کم نظیر سکاندار مظلوم و حکیم انقلاب اسلامی، همه طراحی های شوم اتاق های فکر آلوده را برهم خواهد زد و فتنه 90 نیز مانند فتنه 88 همراه با سران و طراحانش به زباله دان تاریخ می پیوندد و باقی می ماند درس ها و عبرت هایش!

 

فتنه 90 نیز همانند هر فتنه ای، ریزش ها و رویش هایی به دنبال دارد اما ریزش های بی سابقه این فتنه به دلیل دنیا طلبی، قدرت طلبی، بی تقوایی ریشه دوانده در محافل سیاسی و رسانه ای و اعتماد بی جا به کسانی است که معیار مناسبی برای شناخت حق و باطل نیستند بلکه باید خود با حق سنجیده شوند که امیر المؤمنین فرمود:" إن الحق لا یعرف بالرجال؛ إعرف الحق، تعرف أهله" و البته رویش هایی که در آینده سربر می آورند.

 

این فتنه که البته بعید است همانند فتنه 88 به اغتشاش خیابانی منتهی شود و در عرصه نرم افزاری ـ رسانه ای و سیاسی ـ اقتصادی رخ نمایی می کند، عرصه امتحان کسانی است که عمدتا از فتنه 88 سربلند و روسفید بیرون آمدند و برای همین است که به مراتب سخت تر و پیچیده تر است.

 

امید است اصولگرایان حقیقی با برداشتن نقاب از چهره اصولگریزان مدعی اصولگرایی که دقیقا پا جای پای اصلاح ناپذیران مدعی اصلاح طلبی گذارده اند، حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی به رهبری نائب حکیم و عادل امام عصر(ع) را سرعت بیشتری بخشند. 

 

 

منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

صدا وسیما اجحاف در حق دولت خدمتگزار را به حد اعلی رسانیده است

 

 آقای ضرغامی کودتا علیه احمدی نژاد را متوقف کن!

دوشنبه یکم اسفند 1390 

صدا وسیما اجحاف در حق دولت خدمتگزار را به حد اعلی رسانیده است

کاندیداهای انتخابات مجلس به طور کاملا غیرقانونی قبل از شروع تبلیغات رسمی به صداوسیما آمده و عقده های فروخورده شان از دولت را خالی میکنند

در تبلیغ گروههای سیاسی فتنه گران سال 88 با جبهه اصلاحات تبلیغ می گردند اما حامیان دولت مردمی سانسور می شوند

جبهه توحید و عدالت در سانسور کامل است

http://www.asriran.com/content/img/news/20239_321.jpg

اینترنت ها یک ساعت در میان قطع می گردد تا مبادا حامیان دولت ولایتمدار به مردم شناسانده شوند

ایمیل ها و جیمیل ها هم که یکی در میان قطع است

بعد از حضور اقای شریعتمداری، لاریجانی، محسن رضایی، رسایی، کواکبیان امشب هم در شبکه دو سیما نوبت اقایان روانبخش و نبویان است

کلکسیون کاملی از مخالفان دولت

حضور این افراد هر چند به عنوان تحلیلگر تبلیغات پیش از موعد و شناساندن چهره های خاص به مردم نیز هست که کاملا غیر قانونی میباشد

  • امام خمینی رحمه الله:

  • من به(شما)هشدار میدهم که از تجربه تلخ روی کار آمدن انقلابی نما ها و به ظاهر عقلای قوم(!) ... عبرت بگیرید که مبادا فراموش و دلسوزی(!) های بی مورد و ساده اندیشی ها سبب مراجعت آنان به پست های کلیدی و سرنوشت ساز نظام شود... بخشی از منشور روحانیت


  • هرکدام از ما یک رسانه هستیم

    و این شعر زیبا هم تقدیم به همه کسانی که خاک به خورشید می پاشند

    خدا کشتی آنجا که خواهد برد

    اگر ناخدا جامه بر تن درد 

    منبع: وبلاگ نراقی                                                                              

                 

    امام خامنه ای :دلهای مردم در دستان خداوند است.   

    منتظر فرمان آخر امام باشید                                                                                           

    الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه   

    ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

    والعاقبه للمتقین