مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

بالاخره سکوت دکتر میشکند ؟

 

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر 

وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره 

والمستشهدین بین یدیه

 

  

  

بالاخره طبق گفته ها قرار است سردار مظلوم امام خامنه ای برای پاسخ به پاره ای از شبهات !اقتدارگرایان به مجلس برود ؛ علی رغم توصیه های چند باره امام خامنه ای مبنی بر پرهیز از القای بحران در مملکت ولی طراحان سوال بر حق خود ! اصرار ورزیده و پس از اعلام وصول طرح مذکور قبل از انتخابت ۱۲ اسفند  ؛ مجلس را تا بعد از انتخابات تعطیل نمودند !! با امید به اینکه به حول و قوه زور بازویشان و رسانه های وسیع خود و همچنین گزینه های متعدد ملت برای فرستادن موکلین خود به مجلس پس از آنکه مجلس نهم را فتح کردند ؛ به قول دکتر ! توکلی کار این دولت قانون گریز را یکسره کنند و  احیانا در صورت لزوم با تهدید به استعفای دوباره علی مطهری جناب داماد ایشان طرح استیضاح دکتر را اعلام وصول کند. 

اما زهی خیال باطل بنده در یادداشت قبل هم متذکر شدم که اینان به هیچ وجه به سخنان امام خامنه ای ایمان ندارند آنجا که ایشان میگویند : 

 دست خدا با شماست. هدایت دلها و جانهاى ما به دست خداست. «ازمّة الأمور کلّا بیده»؛ همه چیز دست خداست. وقتى دل ملت، دل مسئولین، دل دلسوزان با خدا باشد، خدا راه را آسان میکند، تسهیل میکند، راه را باز میکند، توفیق میدهد و ان‌شاءاللّه این توفیق نصیب ملت ایران خواهد شد 

امام میگوید :هدایت دلها و جانهای ما به دست خداست ؛هدایت دلهای مردم به دست خداست و خدای متعال با هدایت دلهای این ملت و یبرون آوردن اسامی کسانی از لیست نمایندگی این ملت کاری میکند که تمام نقشه های قریب به یکسال گذشته آنان را بر هم میریزد و هر چه بافته بودند پنبه میشود .  

کار به جایی میرسد که رسانه های خبری وابسته به آنان با بایکوت خبری این رویداد از اهمیت آن میکاهند  و در نهایت ذلت از طرح خود عقب نشینی میکنند و جمع ۷ نماینده با دادن نامه ا یبا محوریت توکلی خواستار بازپس گیری طرح سوال میشوند .  

ولی ظاهرا روز موعود فرا رسیده است و فردا قرار است سردار مظلوم  امام خامنه ای که او هم مظلوم است ؛در مجلس حضور یابد و به دفاع از راه مستقیم خود بپردازد ؛اما اکنون یک چیزی با پیش بینی های اقتدار گرایان متفاوت میباشد زیرا اکنون با مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس و حذف شدن اکثر دشمنان دکتر احمدی نژاد با لجاجت خود بر خلاف خواست امام خامنه ای به خیال خود در حال امتیاز گیری بودند و هرگز انتظار این نتیجه مخصوصا در تهران را و رسیدن به انتخابات به دور دوم را نداشتند ؛ شرایط متفاوت با گذشته شده است و این بار با سخنان دکتر گور خود را کنده اند.  

سخنی از دکتر را به یاد دارم که فرمودند در مورد ظلم به مظلوم بدون حامی که اینجا خدا خود دفاع از مظلوم را عهده دار میشود ؛بنده فکر میکنم اینجا هم همان است که خداوند صحنه را طوری عوض نمود در جهت حمایت از مظلوم زمان دکتر احمدی نژاد که تمام این بد طینتان به حالت استیصال افتاده اند و اینطور دشمنان دکتر را حقیر و خوار نمود. 

به قول امام خامنه ای که سخن دکتر نیز میباشد دوران جدیدی به ظهور رسیده است .  

در این دوران جدید جایی برای زورگویان بی ایمان وجود ندارد .  

دوستان نظر خود را در مورد حضور مقابل مجلس در جهت حمایت از ولایت و ولایتمداران حقیقی اعلام کنند. 

 

 

 

منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

نظرات 14 + ارسال نظر
نوکر مردم چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ق.ظ http://nokaremardom.mihanblog.com

سلام

من و جمعی از رفقام ساعت 8 صبح جلو مجلسیم

خوشحال میشیم همه طرفدارای سرار مظلوم آقا بیان

یا علی

عدالخواه چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

به نام خدا

با سلام و تبریک پیشاپیش عید نوروز به شما

وب سایت عدالتخواه در جهت اتحاد و همدلی بیشتر و هماهنگ تر شدن ،وب سایت ها و وبلاگ های حامی دولت اسلامی در اسفند ماه سال 90 افتتاح گردید و لیستی از وبلاگ ها و وب سایت های حامی دولت اسلامی به صورت پیش فرض در آن گنجانده شده ،از شما تقاضا می شود :

1- در صورت نبودن لینک شما در میان لینک های حامیان،اقدام به ثبت سایت خود در عدالتخواه نمایید
2-در صورت وجود سایت یا وبلاگ شما در لیست فعلی لینک سایت عدالتخواه را در وبلاگ خود قرار دهید
3- در صورت امکان بنر زیر را در سایت و یا وبلاگ خود نمایش دهید،بدیهی است که آشنایی دوستداران دولت اسلامی باعث هماهنگی و اتحاد در حرکت های اینده خواهد شد.
لینک بنر :

<p><object data="http://www.edalatkhah.com/images/edalat/edalatkhah.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="129" height="223"><param name="movie" value="http://www.edalatkhah.com/images/edalat/edalatkhah.swf" /><param name="menu" value="false" /></object></p>

با امید توفیق روز افزون شما،در پناه اقا امام زمان
خدانگهدار

احمد سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ http://nedaiedaroun.com/

سلام علیکم
عید شما مبارک و ان شاء الله سال خوب و پربرکتی را داشته باشید

وعلیکم السلام و رحمه الله
همچنین بر شما مبارک باشد.
به امید سالی پر از پیروزی های متعدد برای جبهه حق.

سیدتقوی دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.seyed332ht.blogfa.com

دفاع از مظلوم وظیفه شرعی همه ماست


بسم الله الرحمن الرحیم


آیا علی اصغر سیجانی هم به مانند منصور حلاج بر بالای دار می رود؟


در دنیایی که شبکه های ماهواره ای و اینترنتی با تهیه انواع فیلم های غیر اخلاقی ، مستهجن ، سرگرم کننده و ...در پی تخریب اذهان جوانان هستند و بعضا بسیاری از آنان بدون منع قانونی در دنیای اینترنت ، به تبادل اطلاعات مخرب و صرفا با اهداف اقتصادی اقدام می کنند ، خبر دستگیری و بازداشت علی اصغر سیجانی کارگردان مستند " لحظه دیدار " ، گروه مبشران ظهور با رعایت سخنان امام خامنه ای در دیدار با متخصصین مرکز تخصصی مهدویت و در نظر گرفتن حساسیت هایی چون تطبیق شخصیت های ظهور و توقیت ؛ اقدام به تهیه فیلم مستندی با عنوان " لحظه دیدار " کرده است که مباحث زیر را در خود جای داده است:

1-بیداری اسلامی و تحقق وعده الهی در متون اسلامی و کلام امام خامنه ای مدظله العالی

2-بررسی قواعد ظهور و بشارتهای آن

3-چکیده مصاحبه ای ارزشمند با آیت الله قائم مقامی

4-تحولات جاری خاورمیانه در آینه روایات

5-پروژه مرموز 2012

6-بشارتهای بزرگان و .. می باشد

این فیلم بر خلاف فیلم مستند " ظهور بسیار نزدیک است " هیچ تطبیقی در مورد شخصیتهای ظهور انجام نداده است ، اصولا به شخصیت های ظهور و نشانه های ظهور توجهی نداشته و صرفا قواعد ظهور مانند فراگیر شدن ظلم و ستم در جهان ؛ بیداری اسلامی و انسانی و ... را مورد کنکاش قرار داده است.

ایراد خاصی به این فیلم نمی توان گرفت و شاید تنها مشکل این فیلم ( از دید منتقدان) ؛ آوردن بشارتهای صریح امام خامنه ای و خصوصا دکتر احمدی نژاد است.

به نظر می رسد کسانی که دکتر احمدی نژاد را بدتر از بنی صدر می دانند!!از اینکه بشارتهای صریح سردار ولایت در این فیلم در کنار بشارتهای بزرگان آورده شده است به شدت عصبانی هستند.

علاوه بر این ؛ این فیلم به شدت اثرگذار است چرا که به صراحت در ابتدای فیلم با این صوت از امام خامنه ای آغاز می گردد، آنجا که ایشان می فرمایند:

((امروز شما به اوضاع دنیا نگاه کنید، همان چیزى که در روایاتِ مربوط به ظهور ولى عصر (ارواحنا فداه) وجود دارد، امروز در دنیا حاکم است؛ پر شدن دنیا از ظلم و جور. امروز دنیا از ظلم و جور پر است.))

با سلام
ان الله مع الصابرین.

مهدی کوچک زاده چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
با مطلبی تحت عنوان "بسیجی دوستت دارم" بروزم لطفا اطلاع رسانی کنید.
http://kouchakzadeh.blogfa.com/post-169.aspx

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دکتر کوچک زاده و از اینکه منت نهاده و برای بنده کامنت گذاشتید .
در ابتدا باید بگویم که با شما هم عقیده هستم و میگویم (بسیجی دوستت دارم ) و از خدا میخواهم که با بسیجیان محشورمان بفرماید.
در ثانی باید بگویم که :همانطور که از وبلاگ من هم هویدا بود بنده حقیر با افتخار پیرو مکتب امام خامنه ای (حفظه الله) هستم و هم خود را یک احمدی نژادی میدانم و معتقدم به فرموده امام خامنه ای (حفظه الله) این انحرافی که عده ای اینقدر آن را بزرگ کرده و بر سر احمدی نژاد میکوبند چیزی نیست جز (اختلاف سلیقه و یا احیانا اختلاف عقیده ) و این در حالی است که طرف شما در اصول در چارچوب انقلاب و اسلام قرار دارد ، حال آیا رواست او را انحرافی خوانده و با وی بگونه ای رفتار کرد که گویا دشمن قسم خورده اسلام و انقلاب است....؟
و باید بگویم خوشحالم که در این برهه لااقل در بین اینهمه افراد و گروهها و غیره اعم از سیاسی و غیره یک کارگردان متعهد پیدا شده است و به ندای امام خامنه ای (حفظه الله) و تاکیدات مکرر ایشان بر لزوم شناسایی ابعاد مختلف فتنه ، لبیک گفته و به جای پرداختن به انحرافات دومین مقام رسمی کشور (همان نوکر مردم) به بحث فتنه پرداخته و به زوایای این حادثه هرچند ناقص پرداخته است ،آخر داشت میرفت که دیگر فتنه از یادمان محو میشد و جای خود را به انحراف میداد....
در پایان هم این سخن را برای دل خود و همه دردمندان میگویم ، تنها دلخوشی ما در این روزها پس از دیدن چهره خسته و درد مند یار سوم تیر مان (همان نوکر مردم)
شوق دیدن روی یار مان ،امام سید علی خامنه ای میباشد و بس.
یا علی

کیان نراقی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ http://kian313.blogfa.com

جنبش همگانی برای آزادی مبشر ظهور مهدی"عج"

سلام به همه ی بچه های امام زمانی، ولایتی و احمدی نژادی

حالا که بدون دلیل مبشر بزرگ ظهور را دستگیر کردن و ما هم کاری از دستمون بر نمیاد به عنوان کمترین کاری که میتونیم بکنیم تا آزاد شدن قطعی سیجانی عزیز همه مان قالب وبلاگ مخصوص آزاد سازی سیجانی را که امروز طراحی کردیم را در وبلاگ هایمان قرار میدهیم.

مدیون هستید اگه این کمترین کار را نکنید.
http://kian313.blogfa.com/post/19/

با سلام
حتما اگه بتونم اجراش کنم میذارم.
در ضمن فایل این فیلم مستند رو چه جور میشه پیدا کرد.

منتظرخورشید جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://dolate-mahmood.blogfa.com/

سلام علیکم
با افتخار لینک شدید اگر دوست داشتید منو لینک کنید

علیکم السلام
بله حتما باعث افتخار بنده حقیر میباشد.

کیان نراقی دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://kian313.blogfa.com

سلام داداش گلم
خوبی ؟
به خدا نمیتونم بگم
به خدا مطمئن باش نترسیدیم
آخه میدونی ما واسه این کار هزینه دادیم
ولی شرایط جوریه که نمیشه گفت
چون یک درصد هم به امنیت نت ایمان ندارم
ایشالا به زودی در این رابطه یک پست جدید میذارم

سلام برادر عزیز؛ به مرحمت شما بد نیستیم .
البته مطمئنم که شما ترس به خودت راه ندادی ؛فقط اینو بهت بگم ما داریم وارد مراحل حساسس میشیم ؛ ببین دوست من داره خط ها از هم جدا میشه من تو یه پستی گفتم که امام خامنه ای وارد صحنه حسینی امامت شده است ؛این رو با تحلیل و ایمان قلبی میگم ؛از صحبتهای آقا هم معلومه روز به روز بر صلابت ایشون افزوده میشه ؛ مطمئن باش داریم به روزهایی که امام از بعضی از این اهل ایمان دارای تعلقات نفسانی قطع امید میکنن و شرایط دنیا هم این امر رو طلب میکنه نزدیک میشیم و اون روزه که یار حقیقی خودشون رو علی رغم همه بدخواهان به همه معرفی میکن.
اینم باید گفت که شرایط خیلی سختی در پیش داریم ؛شرایطی شبیه شرایط قبل از وقوع حادثه کربلا ؛پس از شما میخوام که با صلابت این راه رو ادامه بدی .
یا علی

نهضت مردمی پاسخ دهی سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ق.ظ http://pasokhdehi.ir

با سلام.
مراسم افتتاحیه "نهضت مردمی پاسخ دهی به شبهات در خصوص عملکرد دولت خدمتگزار" در بهار امسال برگزار میگردد. شما دوست گرامی ضمن اطلاع رسانی در این خصوص، جهت ثبت نام برای شرکت در مراسم، به سایت نهضت مراجعه فرمایید.

"اللهم عجل لولیک الفرج"

و علیکم السلام
حتما سر میزنم ؛ حالا این مراسم به چه صورته و کجا هست؟

یک منتظر چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://yeaddam.blogfa.com

علی امشب دگر زهرا ندارد)


(شهاد مظلومانه ی بانوی دو عالم را به پیشگاه مقدس

حضرت ولی عصر صاحب الزمان تسلیت عرض میکنم) منتظر حضور پر مهر شما هستم[گل]

یا زهرا(سلام الله علیها)

منتظرخورشید چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ http://dolate-mahmood.blogfa.com/

ممنون از اینکه با حضورتون وبلاگ بنده را مزین فرمودید

یک منتظر جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://yeaddam.blogfa.com

درود بر شما
با چند شعر کوتاه منتظر حضور شماو نظر های شما هستم[گل]

و درود بر شما و همه منتظران ظهور دولت حق.

نراقی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://naragh313.blogfa.com

تندروهای جبهه پایداری آرزوی شیمون پرز را برآوره کردند!

حدود ده سال پیش کتابی می خواندم که در آن به صراحت آمده بود :
از ابتدای حمله آمریکا به عراق ؛آمریکا و اسراییل به دنبال این هستند که در ایران و عراق ؛ مسلمانان صهیونیست را تربیت کنند!
مسلمانان صهیونیست به کسانی گفته میشود که در عین حال که ظاهرا مسلمانند اما در واقع به دنبال منافع یهود و اسراییل حرکت میکنند.
به نظر این حقیر، مسلمانان صهیونیست در سال 88 کسانی بودند که شعار " نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران " سر می دادند.
پس از شکست این مسلمانان صهیونیست جبهه استکبار و شیاطین این بار با نام دین و با چهره خیرخواهی به میدان آمده و عده ای " ناآگاهانه " (تاکید میکنم " ناآگاهانه " ) و در اثر ظاهر بینی و روحیه تکبر و خود برتر بینی شان در دام صهیونیست بین الملل افتاده و وضعیت را به گونه ای کرده اند که بودن با احمدی نژاد که از سرداران مبارزه با اسراییل غاصب است تبدیل به ننگ شده است!

شیمون پرز، در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، نیویورک، ۲ مهر ۱۳۸۹
«ما باید وضعیتی را به وجود بیاوریم که در آن، بودن با احمدی نژاد به یک ننگ تبدیل شود. او یک دیکتاتور است. او یک قاتل است. او یک تروریست است
ذوالنور:
احمدی‌نژاد و مشایی مثل لاله و لادن هستند . جداسازی احمدی نژاد و مشایی غیرممکن است
متن کامل در:
http://naragh313.blogfa.com/post-115.aspx
ضمنا لینکتون کردم اگه دوست داشتید لینکم کنید

سلام علیکم!
برادر عزیز ما که شما رو اول لینک کردیییم...ان شاءالله بهتون سر هم میزنیم.
یا علی

منتظرخورشید جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://dolate-mahmood.blogfa.com/

سلام علیکم
کجایی داداش؟
انشاالله که خوبی

وعلیکم السلام
زیر سایه شما برادر ...
البته که نفسی میکشیم ان شاءالله عاقبت بخیر بشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد