مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

شما چقدر جناب کوچک زاده را محافظه کار میدانید؟

 

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر 

وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره 

والمستشهدین بین یدیه

 

با سلام  

 

قصد نوشتن نداشتم ولی چند روزی بود که مطلبی من رو کلافه کرده بود و اون هم گذاشتن کامنتهای حاوی سوالهایی متین و مودبانه از جناب کوچک زاده ولی ...امان از یک جواب حتی ساده بدتر از آن حتی سوالات بنده را نمایش هم ندادند در حالی که سوالات حاوی نکته نامربوط و یا احیانا بی ادبی نبود؛ حالا نمیدانم اگر ایشان مسئول فیلترینگ و اینها بودند چه بر سر دنیای دیجیتال می آمد؛چون میدانم سوالات بسیار دیگری هم بوده که نمایش داده نشده است . 

از این کلافه شده ام و یاد ضرب المثل معروف افتادم : ما رو ببین رو دیوار کی یادگاری مینویسیم. 

 

تصمیمم بر آن شد سوالات را در این پست نمایش بدهم شاید جناب دکتر کوچک زاده دیدند و احیانا برای این دست سوالات که کم هم نیستند جوابی تهیه نمودند.  

 

 مدافع کوچک ولایت 

سلام آقای دکتر
چرا کامنت قبلی بنده را نمایش ندادید؟
بنده هم آقای مصباح را به عنوان عالم دینی و دلسوز قابل احترام میدانم ولی آیا این سخن را شنیده اید که جواب قیل ، قال است وقتی در عرض این مخصوصا یک و نیم سال گذشته این همه سخن نامربوط از طرف سایتها و افراد منسوب به جبهه پایداری نسبت به دولت و احمدی نژاد منتشر شده (نگویید کدام سخن که همه کسانی که اینجا می آیند دسته کم شنیده اند) سخنان آقای ذوالنور و لاله و لادن و... را شنیده اید حالا یک سایتی منسوب به جریان انحرافی البته به قول دوستان شما یک حرفی ناصواب زده که نباید میزده ،حال احمدی نژاد باید بیاید و عذر خواهی کند؟
دقت کنید که تا به حال احمدی نژاد کوچکترین سخنی درباره آقای مصباح و حتی جبهه پایداری بر زبان نیاورده ولی از شما میپرسم ،چه کسی به دولت نسبت بزرگترین خطر برای اسلام از صدر اسلام تا کنون را داده است ؟چه کسی تهمت فراماسونری را به دولت داده است؟
آیا همین سخنان باعث تشدید موج حملات و صدور مجوز حمله به دولت مردمی در اوج حملات ناجوانمردانه خارجی و تحریمها نشد؟
اینها همه در حالی بود که امام خمامنه ای و دکتر در سکوت بودند و آقای مصباح با توجیه اینکه بنده محدودیتهای جایگاه رهبری را ندارم و باید مطالبی را که به نظرم خطر است بگویم.
دردناک است که بگوییم آقای مصباح این سخنان را زده اند ولی متاسفانه زده اند.
در پایان میخواهم به شما نصیحتی کنم البته با عرض معذرت که بیایید و به امامت امام خامنه ای حقا ایمان بیاورید و تنها ایشان را و نه کس دیگری را و گروه دیگری را  امام قرار ندهید با اعماق وجود.
تنها مسیر در رکاب امام زمان بودن همین است و بس.
با عرض معذرت
یا علی
 

 

 

سلام
آقای دکتر کوچک زاده
در صداقت شما شکی نیست ولی چرا کامنت بنده را نمایش ندادی !
آیا حرف رکیک و سخیفی داشت ؟
خودم آن را در وبلاگم نمایش میدهم با اجازه شما خواستید آنجا جواب دهید!
 در ضمن نظر بنده مشکل مخالفان دکتر احمدی نژاد و البته تا حدودی شما این است که چون دکتر را از نزدیک میبینند و یا در گذشته با او بوده اند و به ظاهر مینگرند خود را بزرگتر از او و یا همسنگ او میدانند و به این دلیل وی اعمال وی را سریعا مورد عتاب قرار میدهند به قول سید علی عزیز دولت هر قدمی که میخواهد بر دارد ایرادی میگیرند .
یادتان هست صحبت فامیل آقای هاشمی را  سال 84 که میگفت :قیافه احمدی نژاد به رییس جمهوری نمی خورد ،هستن بسیار افرادی که هنوز این نظر را دارند ولی به زبان نمی آورند.
در مورد نظر خود دکتر شما باید ببینید اشرف مخلوقات حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی در مورد خود میگوید من بشری مثل شما هستم ولی ببینید این بشر چون وصل به منبع الهی شده است چطور یک هتاکی به وی قلب میلیون ها نفر را جریحه دار میکند.
میخواهید مرا مشرک یا منحرف یا هرچیز دیگر بدانید ولی میگویم که در وجود بنده این نوع حس در مورد دو نفر وجود دارد یکی سید علی و دیگری احمدی نژاد است .والسلام
تا دیر نشده است به دوستان خود در پایداری بگویید با تاسی و پیروی از سید علی عزیز به پایداران واقعی در جبهه حق بپیوندند و خود را خاضع درگاه حق نمایند ،همان ها که به فرموده سید علی پایبندی به ارزشهایشان در 2-3 سال اخیر بیشتر شده نه که کمتر نشده .
یا علی 

 

 

 

منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

نظرات 2 + ارسال نظر
منتظرخورشید دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://dolate-mahmood.blogfa.com/

سلام علیکم
آدم ساده ای زود فریب پایداری ها را خورد
راستی با مطلب و او حتی در بین حامیانش هم غریب و مظلوم است به روزم خوشحال میشم نظرتو بدونم

سلام
حتما سر میزنم.
یا علی

یاسین دات کام سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.Ya30n.com

سلام احمدی نژادی

با تبادل لینک موافقی ؟

علیکم السلام
حتما در خدمت هستیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد