مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

حضور دوباره- سوال و جواب با آقای کوچک زاده

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر 

وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره 

والمستشهدین بین یدیه 

 

سلام 

 

با عرض معذرت از اینکه مدت کوتاهی در خدمت دوستان نبودم به دلیل مشغله و البته اطمینان قلبی به پیروزی دکتر مظلوم و رفع مظلومیت ایشان به مرور زمان از آنجاییکه اعتقادم بر این بود که امام خامنه ای بر لحظات خروج حسینی خود نزدیکتر میشود و بارقه های آن را در حمایت صریح ایشان از دکتر در دیدار اخیر با دولت دیدید اما امان از دلهای بر خواب رفته تا نهیب نخورند از خواب بیدار نمیشوند که دیگر دیر میباشد. 

 

در گذر خود در وبلاگهای مختلف به وبلاگ آقای کوچک زاده رفته و در قسمت نظرات مطلب مربوط به سخنان آقا در اجلاس عدم تعهد نظرات خوبی دیدم مبنی بر بیداری دوستان بیننده مطلب اما ایشان در جواب سوال آقای احمد شریعت عزیز جواب ایشان را بدلیل ادبیات کمی تند ایشان ندادند (از همین جا از ایشان میخواهم با تاسی به دکتر صبر را بیشتر پیشه کنند هرچند که بنده خیلی کوچکترم که به ایشان توصیه نمایم) و ناگفته نماند که مطالب ایشان را من پیگیر بوده ام  در سایت ندایی از درون. 

 

بر آن شدم که سوالاتی را از ایشان بپرسم که آقای کوچک زاده هم پاسخی را و البته سانسوری! در متن سوال بنده انجام داده اند(http://kouchakzadeh.blogfa.com/comments/?blogid=kouchakzadeh&postid=198&timezone=12600

 

لذا جهت تنویر افکار دوستان و احیانا جواب دوستان متن سوال و جواب ورا قرار میدهم 

والعاقبه للمتقین 

 

متن سوال و جواب 

 

مدافع کوچک ولایت:  

سلام آقای کوچک زاده
خوب هستید
اولا من خوشحالم که شما آنقدر شجاعت دارید که نظرات مخالف را هم (البته کمی)  نمایش می دهید.
ثانیا اینکه بنده قصد گذاشتن کامنت نداشتم ولی نظرات را که خواندم دیدم واقعا جو خوانندگان حتی سایت شما هم عوض شده و ذر بیشتر نظرات از دکتر مظلوم ما ،(هم او که بعضی از دلسوزان او را منحرف و بعض از عالمان او را بزرگترین خطر از صدر اسلام معرفی نمودند) تشکر و حمایت شده و حتی سخنانش را بیدار کننده فطرت در خواب رفته میدانند(همانند خود بنده)
اما در کامنت آخر از آقای احمد ایشان سوالی  کرده اند که جوابشان را به دلیل رعایت نکردن ادبیات درست نداده اید حال بنده با ادبیات درست از شما میپرسم که:
 
آیا واقعا تفاوت عمده و اساسی  در سخنان امام خامنه ای و احمدی نژاد در اجلاس وجود دارد آیا محور سخنان در رد سیاست استکباری صهیونیزم و دفاع از مظلومان جهان نبود؟

میخواهم بدانم نظر شما درباره سخنان امامنا الخامنه ای در دیدار دولت چیست ؟
چطور شد که ایشان پس از فرو کش کردن غبار های ایجاد شده در مورد دولت و پس از قضایای سال گذشته بر همان سخنان روزهای آغازین دولت یعنی زنده کردن ارزشهای انقلاب توسط این دولت تاکید کرده و دلیل دشمنی ها را ایستادگی بر این مواضع اعلام نمودند؟
می توانید بگویید: شعار (می شود ، می توانیم ) را چه کسی زنده کرد؟
میدانید بنابر فرموده امام خامنه ای این شعار سخن کیست ؟
آیا کسی که به فرموده امام خامنه ای این شعار را زنده کرده میتواند منحرف از راه امام خمینی باشد؟
در پایان یک سوال اساسی دارم:
میدانم که میدانید عمر باره گفته که (اگر علی نبود ، عمر هلاک میشد) میدانید این سخن یعنی اینکه او میدانست علی از او شایسته تر است ولی ...
همگان میدانستند سخن علی حق است ولی چرا او را مظلوم نمودند ،یکی گفت من مسن ترم دیگری گفت من بیشتر سختی کشیده ام  ما ریش سفید هستیم و او ...
اما باید گفت به این دلیل بود که علی ، مغز دین را دریافته بود و بر آن اصرار میورزید ،یعنی همان عدالت را حتی اگر به ضررش باشد، او به دنبال کرامت انسان بود نه در پی ایجاد مانع و سختی و محدودیت چیزی که در زمان خلفا اتفاق افتاد .
باید مراقب بود که از حق منحرف نشد ، از انصاف منحرف نشد ،نباید سخن حقی را بدلیل متفاوت بودن با سلیقه خودمان رد کرد،
آیا اینکه بگوییم انسان کامل یا بگوییم امام زمان با هم تفاوتی دارد ؟
آیا فرد مسیحی در آمریکا یا اروپا بهتر درک نمی کند ،تازه بگوییم هم این، یعنی آن ؟

فکر میکنم بیشتر اختلاف نظرها با دکتر احمدی نژاد از این جنس است ،اگر نیست بفرمایید.
خواهشمندم این نظر را نمایش و جواب بدهید .
یا علی  

 

آقای کوچک زاده: 

 اولا من مسئول حرف و عمل خودم بوده و هستم و به دیگران کاری ندارم ثانیا می گویم از ابتدا تا کنون هیچ فرقی در ملاکها و مقدماتی که موجب ارزیابی و قضاوت در مورد افراد از جمله دکتر می شود در من حاصل نشده و اعتقادی هم به قضاوت صفر و صدی در مورد دکتر نداشته و ندارم و همیشه او را از رقبای انتخاباتیش که به مقابله با او آمدند در هر دو دوره بهتر می دانسته و می دانم و جاهایی که خطا داشته و امکان سکوت نبوده سکوت نکردم (برایم اصل بر طرح اشکالات بطور خصوصی بوده به دلایل و حجت های متعدد) ولی عده ای از جمله همین دوست پر ادعا و کم تحمل شما که حالا دیگر احساس داشتن سابقه مبارزاتی(زندانی شدن) هم برایش مصیبت بزرگتر است و نمی فهمد و به همه توهین می کند، دکتر برایشان علی است و دیگران ابوبکر و عمر !!! این همان حبی است که یعمی و یصم! 

 

 

مدافع کوچک ولایت: 

 

سلام آقای کوچک زاده
بسیار متشکر که نظر بنده را جواب دادید، هرچند ناقص
راستی چرا قسمت دوم سوال را نمایش ندادید ،آیا این همان محافظه کار بودن نیست ؟
قصد بنده و دیگران این نیست که بگوییم دکتر ؛علی است و دیگران ابوبکر و عمر و ... ولی آیا راه و خط ما بر اساس پیروی از امام مان سنجیده نمی شود ؛مگر نه این است که در قیامت هر کسی با امام خود که در دنیا از او پیروی نموده محشور میشود؛ این در خصوص سخن آخر شما که دکتر را علی و بقیه را ابوبکر میدانیم.

میدانید در حدیث آمده : پیغمبر اکرم هیچ کسی را به برادری انتخاب نکرده جز مولا علی و مومنینی که در زمان غیبت ایمان واقعی بیاورند و تزکیه نفس بکنند و به سوی خدا حرکت کنند.

آیا کسی که در این عصر و در حالی که راه امام دچار بی مهری فراوان شده بود و سید علی تنها و بی یاور ایستاده بود به فرموده خود سید علی راه انقلاب را به مسیر اصلی برگردانده ، جزو همان مومنین به امام زمان نیست؟

میدانید که دکتر به نظر خیلی ها در سیاست خارجی و اقناع افکار عمومی ساکنان خارج از ایران موفق تر است نسبت به داخل ایران؟
میدانید اکثر کسانی که دکتر را متهم به انحراف و اشتباه میکنند سیاسیون و نزدیکان ایشون )البته نه حتما همراه و همپا( میباشد؟
چرا؟
میدانید ایراد مشرکین به رسول خدا چه بود ؟ میگفتند او را میشناسیم و از کودکی و ...او خبر داریم چطور میگوید از جانب خدا خبر آورده و از مابرتر است به عبارت ساده تر به دلیل سختی دل حضرت را کوچکتر از میدانستند که بر آنها سروری کند ...

حال ببینید در بین طرفداران دکتر ؛آن دسته که صادقانه و بی چشمداشت به خاطر خدا از او حمایت نموده اند چقدر به تهمتهای سیاسیون اعتقاد دارند حتی آندسته که خیلی محتاط اند به بعض اطرافیان ایراد دارند نه خود دکتر.
نمیخواهم دوباره متهم شوم به چیزی ولی باید بگویم بعض ایرادات سیاسیون به دکتر به خاطر خود بزرگ بینی آنها است در حالی که اگر صادق باشند خواهند دید که غیر از ایشان کسی لیاقت سرداری امام خامنه ای را ندارد

در ضمن شما برای عدم حمایتتان از مظلوم مجوزی داشته اید؟
 .
یا علی
در ضمن اگر ایرادی ندارد عین سوال و جواب را در وبلاگم به نمایش میگذارم. 

 

در ضمن سوال آخری را تازه فرستاده ام و منتظر نمایش هستم.  

 

 

  

 


منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

نظرات 1 + ارسال نظر
منتظرخورشید جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ http://dolate-mahmood.blogfa.com/

سلام علیکم
آقا یکبار دیگر با تایید دکتر مهر باطلی زد بر سخنان کسانی که دکتر را منحرف و خود را در صراط مستقیم می دیدند

علیکم السلام
بله کاملا همینطور است .
اینان خاک بر چهره خورشید میپاشیدند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد