سايبري ها ديدار با رهبري مي خواهند امروز نوبت شادي پس از گل ملت بود
 
     
(شاخص (راننده سابق  
   
 
 
امروز نوبت شادي پس از گل ملت بود

نوشته شده توسط: علی ، در  یکشنبه بیست و دوم بهمن ۱۳۹۱  ساعت ۱:۳۱ ب.ظ

هنوز اندوهگين و نگران از شادي عده اي نماينده بي بصيرت و بوسه باران آقاي لاريجاني توسط آنهابعد از جلسه استيضاح معروف به يكشنبه سياه،بودم كه امروز ملت جواب اين بي بصيرتيها را داد.

امروز مردم بصير و ولايتمدار قم بعد از زدن 2 گل زيبا و جانانه به شادي پس از گل پرداختند،كه قطعا خاطره اين روز تا سالها در اذهان زنده خواهد ماند.

اولين گل را امروز مردم قم به دشمنان و استكبار جهاني زدند و با حضور خيره كننده و طوفاني در راهپيمايي روز 22 بهمن،جواب دندان شكني به چنگ و دندان نشان دادنهاي دشمن دادند و يكصدا گفتند كه ما حتي از ترس نان هم دست از نظام و ولايت بر نمي داريم و همچنان به اين مسير مقدس و ارزشهاي انقلاب پايبنديم.

اما گل دوم را مردم ولايتمدار و بصير قم به غضنفرهاي وطني و خواص بي بصيرت زدند.مردم هم در شعارهاي راهپيمايي شان ،انتقاد و ناراحتي خود را از اختلافات و دعواهاي علني مسئولين نشان دادند و هم در بخش پاياني مراسم با ممانعت از سخنراني آقاي لاريجاني در شبستان امام خميني -رحمه الله عليه-حرم حضرت معصومه-سلام الله عليها-اين اعتراض را به گوش مسئولين رساندند.

با آغاز سخنراني آقاي لاريجاني در پايان راهپيمايي باشكوه مردم قم،تعداد زيادي از مردم حاضر در مراسم با شعارهاي بلند و اعتراضي قصد جلوگير از سخنراني وي را داشتند.شعارهايي مثل:((لاريجاني،بصيرت بصيرت)) لاريجاني،خجالت خجالت))و....از نمونه اين شعارها بود.

در ابتدا آقاي لاريجاني بدون توجه به اين شعارها و با اعتماد به نفس ،سخنراني خود را آغاز كرد وحتي تذكري مبني بر سكوت هم به حضار نداد.اما در ادامه،بعضي از مردم كه نزديكتر به صحنه بودند با پرتاب لنگه كفشهاي زياد به سمت جايگاه خواستار قطع سخنراني شدند.با شديدتر شدن و عمومي تر شدن شعارها و پرتابهاب پي در پي كفش،تعداد قابل توجهي از محافظين بين حضار و سخنران مانع شدند تا لنگه كفشها به وي اصابت نكندآقاي لاريجاني هم كه ديگر قافيه را باخته بود،با تذكر به مردم و يادآوري اين كه امروز روز 22 بهمن است و ضرورت دارد تا وحدت خود را نشان دهيم،خواستار سكوت حضار و گوش سپردن به سخنان وي شد.

اما،لحظه به لحظه شعارها بيشتر و صداها رساتر و پرتابها دقيقتر ميشد و جمعيت،حاضر به قطع اعتراض و استماع سخنان رييس مجلس نشدند.در اين جا مسئولين و گروه حفاظتي تشخيص دادند كه ديگر زمينه ادامه سخنراني نيست،لذا آقاي لاريجاني را از جايگاه خارج كرده و وي را از خشم مردم نجات دادند.

بلافاصله حجه الاسلام و المسلمين سعيدي امام جمعه محترم قم تريبون را در اختيار گرفت و با دعوت مردم به سكوت،دقايقي سخنراني كرده و در بيانات هوشمندانه و زيركانه و شيواي خود به تبيين پيام راهپيمايي امروز مردم خطاب به دشمنان خارجي و مسئولين و  خوديها ،پرداخت.تقريبا هر جمله ايشان با تكبير بلند مردم تاييد ميشد.ونهايتا مراسم باسخنراني ايشان پايان يافته و نماز جماعت در حرم مطهر برگزار شد.

نكته مهم اين كه علي رغم پيش بيني و احتمال فراوان اين اقدامات،باعث تعجب است كه شوراي تامين استان، سخنران جلسه را تغيير ندادند و اصرار به سخنراني آقاي لاريجاني داشتند.اين قضايا به حدي قابل پيش بيني بود كه حتي مجري برنامه قبل از سخنراني آقاي لاريجاني اعلام كرد كه مردم از دادن هرگونه شعار خودداري كرده و در صورتي كه سوال دارند،آن را مكتوب كرده تا آقاي لاريجاني بعدا در جلسه ديگري پاسخ دهند.

نكته ديگر اين كه كاملا مشخص بود اين اعتراضات سازماندهي شده نبود و كاملا خودجوش بود.در ابتدا شعارها از گوشه و كنار به صورت جسته و گريخته شروع شد ولي در ادامه عموميت پيدا كرده و به جرات ميتوان گفت ،بيش از 80% جمعيت با اين شعارها همراهي كردند.

نكته ديگر اينكه تمام شعارها در حمايت از نظام و رهبري بود و شعار در حمايت از فرد خاصي داده نشد تا به نوعي تصور شود كه اين اعتراضات از طرف آن فرد خاص براي تقابل با آقاي لاريجاني ،برنامه ريزي شده است.

البته اين شادي پس از گل مردم،كمي هم براي دلسوزان انقلاب نگران كننده است.چون قطعا اينگونه صحنه ها موجب سوء استفاده دشمنان قرار گرفته و دستمايه آنان براي القاء اختلاف در كشور خواهد شد.ولي اميدواريم كه اين اتفاق باعث خير و بركت براي كشور و درس عبرتي براي  خواص بي بصيرت بوده و خداوند حاشيه هاي منفي و سوء استفاده هاي دشمنان از اين قضايا را از سر ملت رفع كند. 

اما حيف كه دوربين به همراه نداشتم تا اين صحنه هاي تاريخي را ثبت كنم.


برچسب‌ها: آقاي لاريجاني, سخنراني درقم, اعتراض مردم

 لینک ثابت ....        

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Copyright 2009 - ali1392.blogfa.com & Designer: Ali Moradi 

ساخت کد موزيک آنلاين

رنک الکسا