مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

مدافع کوچک ولایت

تا آخر بر عهدی که بسته ایم پایبندیم

رفع ابهام از حضور احمدی نژاد در وزارت کشور

اللهم عجل لولیک الفرج  

والعافیه والنصر 

وجعلنا من خیر اعوانه و انصاره 

والمستشهدین بین یدیه   

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

در پی برخی شائبه‌ها و اظهارات رسانه‌ای مبنی بر مجرم شناختن ریاست جمهوری که نه تنها برخلاف قواعد حقوقی و اخلاق اسلامی است بلکه حاوی اتهام و اهانت به ریاست محترم جمهوری نیز می‌گردد، توضیحات زیر را به اطلاع عموم ملت عظیم‌الشأن و تصمیم‌ساز ایران عزیز می‌رساند:

1. ملت ایران از رشد و آگاهی و قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری برخوردار بوده و هیچ‌کس در هیچ شرایطی نمی‌تواند اراده خود را بر ملت بزرگ، مصمم و فرهنگ‌ساز ایران تحمیل نماید.

2. ارتباط و اتحاد متقابل ملت و دولت، ارتباطی قلبی و در عمق باور آنها جای دارد و دولت امانت‌دار صادق ملت تا آخر خواهد ماند و هیچ‌گاه رابطه حاکم و محکوم و سلطنت و سلطه یکسویه نبوده و نخواهد شد.

3. حضور و همراهی دکتر احمدی‌نژاد با جناب آقای مشایی در هنگام ثبت‌نام رفتاری غیرقانونی نیست و در چارچوب آزادی عقیده و رفتار سیاسی و شخصی است.

مطابق ماده 66 قانون انتخابات ریاست جمهوری فعالیت‌های تبلیغی داوطلبان بعد از اعلام رسمی اسامی آنان از سوی شورای محترم نگهبان آغاز می شود و ثبت نام نامزدهای انتخاباتی عنوان رفتار تبلیغاتی ندارد چنانکه رفتار رسانه‌ای نیز بر این مبنا قابل توجیه است چرا که در غیر این صورت بسیاری از اقدامات رسانه ملی نیز تبلیغ محسوب می شود.



آنچه که در قانون انتخابات جرم شناخته شده است حمایت مقامات اجرایی و نظارتی دخیل در امر انتخابات و در زمان رسمی تبلیغات است. ریاست جمهور جزء مقامات اجرایی که مستقیما در انتخابات مداخله دارند محسوب نمی شوند مهمترین دلیل آن، این است که در زمانی که رییس جمهور کشور داوطلب انتخابات می شود ضرورت و نیازی به استعفا ندارد و نمی تواند هم داوطلب باشد و هم مسئول برگزاری مستقیم انتخابات! بنابراین ماده 73 قانون انتخابات منصرف از رییس جمهور است حتی در زمانی که داوطلبی با اعلام رسمی تحقق یافته باشد، مشمول این حکم قرار نمی‌گیرد.

لازم به ذکر نیست که نظر و عقیده شخص رییس جمهور موضوعی متمایز و متفاوت از مبحث استفاده از امکانات دولتی است و خلط این دو مبحث مغالطه حقوقی است. خداوند متعال همگان را در دقت در اعلام نظر و انصاف در داوری توفیق عنایت فرماید.


مرکز روابط عمومی دفتر رییس‌جمهور 

 

پ.ن 

۱- واقعا برای من هم سوال بود چطور رییس جمهور برای دوره دوم میتواند کاندید شود در عین حال رییس جمهور هم باشد پس مسئول مستقیم انتخابات نیست کما اینکه در قانون جدید وزیر کشور هم آنچنان نقشی ندارد در کنار سایر اعضا هیات اجرایی! 

۲- اگر بحث استفاده از امکانات دولتی است چطور حضور آقای جلیلی به عنوان دبیر شورای امنیت مشکلی ندارد و پخش اخبار مربوط به ایشان در روزهای اخیر از رسانه ملی مشکلی در تبلیغاتی بودن  آن نیست؟ پس برای دیگران نیز همین طور است؟لابد میگویند دبیری شورای امنیت یک شخصیت حقوقی است و ربطی به شخصیت جلیلی ندارد شاید ایشان محبوب است ولی آیا در مورد احمدی نژاد اینطور نیست ؟ آیا مردم از عنوان رییس جمهور خوششان می آید که از کسی حمایت کند یا نه ؟ یا اینکه احمدی نژاد محبوبیت دارد و شما از آن میترسید ؟ راستش را بگویید از محبوبیت احمدی نژاد میترسید اگر هم محبوبیتی ندارد که دیگر هیچ نگویید! 

۳- پخش برنامه های گوناگون این روزها در رسانه به اصطلاح ملی بازارش داغ شده از برنامه پایش گرفته با هدایت آقای حیدری و آقای اسفندیاری با آن بی طرفی کامل تا نگاه ۱ شبکه ۱ و میزگرد سیاسی شبکه خبر  با روسای احزاب موتلفه و مجاهدین انقلاب آقای عسگر اولادی آقای رفیق دوست و... 

از تعدادشان که بگذریم پایه ثابت تمام این برنامه ها نفی دولت احمدی نژاد و روش اقتصادی این دولت میباشد از هدفمندی گرفته تا گرانی ارز و دلار و تماما همان حرفهایی که سال ۸۸ از سوی عده ای گفته  شد و بعد از انتخابات از سوی رهبر انقلاب رد شد( سخنان ایشان در مورد خرافه گرا خواندن رئیس جمهور یا دروغگو خواندن رئیس جمهور و تهمت به رئیس جمهور قانونی اینها تماما در این برنامه ها  با شیوه های گوناگون مطرح میشود) و حتی افکار اقتصادی احمدی نژاد را نزدیک به افکار خود خواندند ( اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد نزدیکی افکار اقتصادی احمدی نژاد به ایشان )حالا اینبار از سوی اصولگرایان هم مورد هجمه قرا گرفته است ؛منتها اینبار اصل طرح را رد نمیکنند و با زیرکی مثلا اجرای آن را نامناسب میدانند ! 

سوال این است این رفتار رسانه چه معنایی دارد ؟ 

آقای ضرغامی آیا رضایت رهبر انقلاب را در مورد این برنامه ها جویا شده اید ؟ 

آیا این نوع نگاه سیاه نمای اوضاع کشور نیست؟  

این برنامه ها که تبلیغ انتخاباتی نیست؟ 

وای باید فریاد بزنم از تبلیغات رسانه ملی از بهر جناب دکتر سردار قالیباف  در رسانه از باغ پرندگان و  دریاچه بگیر تا تونل صدر و غیره در شبکه های مختلف سیما حتی شبکه های برون مرزی مثل آی فیلم ! 

خدا عاقبت ما را به خیر کند و سایه رهبرمان را بر سر ما حفظ و آقایمان و سرورمان را برساند... 

در آخر به قول دکتر امدی نژاد عزیز در جریان زیارت قبور شهدا در اصفهان که در جواب سوال شایبه تبلیغ بودن سفرهای اخیرش به استانها میگوید: 

...دولت نیاز به تبلیغات داره ؟تبلیغات چی و کی را میخواهد بکند ؟ اونی که اونا ازش میترسن خدا تبلیغشو کرده؛ یادتون باشه ؛اگر کسی عمر و وقت و فرصتش را بگذارد برای اینکه دل دیگران را بدست آورد خسر الدنیا و الاخرة میشه....رابطه محبت از ناحیه خداوند متعال است ؛اگر هم کسی دنبال جلب محبت مردم است باید برای خدا کار کنه اگر برای خدا کار کرد > خدا اراده کرد محبت رو در دلهای مردم جای میده... 

لینک دانلود فیلم http://www.president.ir/fa/48664

واقعا در این سخنان علت محبت و علاقه شدید توده های مستضعف مردم از ایران و خارج از ایران به دکتر احمدی نژاد رو میشه فهمید البته این علاقه رو خدا در دلهای پاک و  قرار میده.  

یا مهدی ادرکنی لبیک یا خامنه ای

 

منتظر فرمان آخر امام باشید  

الذین قالو ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه

ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

والعاقبه للمتقین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد